Biuro Rachunkowe Eproco - Ostrów Wielkopolski

  • Innowacyjne biuro rachunkowe

    Eproco to nie tylko księgowość, lecz szeroka oferta usług składająca się również z usług kadrowo-płacowych, doradztwa gospodarczego, windykacji należności, obsługi BHP itp.

  • Kompleksowość i pewność

    Eproco to biuro rachunkowe działające na terenie całej Polski, które dąży do kompleksowej obsługi swoich klientów.

  • Korzyści ze współpracy z Eproco

    Współpraca z profesjonalnym biurem rachunkowym do gwarancja dostępu do zespołu specjalistów, sprawna i terminowa realizacja powierzonych zadań oraz brak stresu związanego z kontrolą podatkową.

  • Więcej niż zwykła księgowość

    Naszym klientom zapewniamy wysokiej jakości obsługę księgową wraz z bezpłatnym dostępem do Pulpitu Menadżera z informacjami o finansach ich firm. Oferujemy również rozbudowane analizy i różne struktury współpracy.

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa

    Obsługa spraw pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie wynagrodzeń w urzędach i wiele innych.

  • Doradztwo podatkowe

    Zawiłość przepisów podatkowych wymaga dobrej znajomości prawa oraz procedur. Eproco posiada własnego doradcę podatkowego, dzięki czemu należycie dbamy o kwestie podatkowe naszych klientów.

  • Doradztwo prawne

    Eproco zatrudnia własnego radcę prawnego, co zapewnia profesjonalną pomoc prawną dla każdej firmy. Eproco reprezentuje klientów przed organami administracyjnymi oraz sądami powszechnymi.

  • Doradztwo gospodarcze dla firm

    Tworzenie umów handlowych, rejestracje i przekształcenia działalności, doradztwo związane z optymalizacją podatkową, doradztwo związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i wiele innych.

  • Windykacja należności

    Świadczymy usługi związane z odzyskiwaniem wierzytelności od nieuczciwych kontrahentów z całej Polski. Oferujemy wezwania do zapłaty, pozwy sądowe, wnioski egzekucyjne, protokoły nieściągalności itp.

  • Wszystko dla firmy pod 1 dachem

    Eproco posiada szeroki zakres usług dla swoich klientów. Zapewniamy m.in. obsługę BHP i Ppoż, wsparcie informatyczne oraz sprzedaż i wdrażanie oprogramowania Comarch ERP Optima.

  • Dokumentacja podatkowa cen transferowych

    W ramach świadczonych usług identyfikujemy transakcje zawarte pomiędzy podmiotami powiązanymi, dla których istnieje obowiązek sporządzenia dokumentacji za dany rok podatkowy.

  • Aktualności z życia Eproco

    Informacje z działalności firmy, notatki prasowe i wywiady związane z Eproco oraz reportaże z gal rozdania nagród (Wielkopolska Jakość, Wizjoner IT) itp.

  • Bezpłatny dostęp do informacji i porad

    Bieżące informacje o zmianach w przepisach prawa, porady i uwagi związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Zapisz się do newslettera i otrzymuj aktualne informacje na maila.

  • Jakość w atrakcyjnej cenie

    Wykorzystanie nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań pozwala nam oferować usługi wysokiej jakości przy zapewnieniu atrakcyjnych cen w dopasowanych pakietach usług.

  • Praca w Eproco

    Biuro Rachunkowe Eproco stale się rozwija, co przekłada się na wzrost zatrudnienia. Jeśli poszukujesz pracy w biurze rachunkowym lub chcesz odbyć staż – sprawdź czy akurat prowadzimy rekrutację.

  • Łatwy kontakt i dogodna lokalizacja

    Zapraszamy do kontaktu z przedstawicielami naszej firmy. Nasze działania prowadzone są na terenie całej Polski, a w Ostrowie Wielkopolskim oferujemy dogodna lokalizację i bezpłatny parking.

Minimalna stawka godzinowa - okres przechowywania ewidencji przepracowanych godzin

Od 2017 r. do osób fizycznych przyjmujących zlecenie oraz świadczących usługi jednoosobowo w ramach samozatrudnienia należy stosować minimalną stawkę za godzinę pracy.  Z nowymi przepisami wiąże się również obowiązek przechowywania dokumentów określających sposób potwierdzania liczby godzin oraz dokumentów potwierdzających liczbę godzin wykonania zlecenia lub świadczenia usług.

Zgodnie z przepisami ustawy, przedsiębiorca albo inna jednostka organizacyjna, na rzecz której jest wykonywane zlecenie lub są świadczone usługi, powinien przechowywać dokumenty określające sposób potwierdzania liczby godzin wykonania zlecenia oraz dokumenty potwierdzające ilość przepracowanych godzin przez okres 3 lat od dnia, w którym wynagrodzenie stało się wymagalne.

 W ustawie nie ma regulacji dotyczących technicznych kwestii przechowywania dokumentów dotyczących liczby przepracowanych godzin. Można przyjąć, że powinno się to odbywać w warunkach uniemożliwiających uszkodzenie lub zniszczenie dokumentów, a dostęp do nich powinny mieć osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy dokumenty mają formę papierową, sposoby zabezpieczenia przed ich utratą, zniszczeniem czy uszkodzeniem są oczywiste. Należy jednak pamiętać, że w zakresie omawianej dokumentacji dopuszczalne będzie też stosowanie formy elektronicznej oraz dokumentowej. Wówczas rolą podmiotu zlecającego będzie zapewnienie takich warunków, aby przechowywane w ten sposób dokumenty nie zostały przypadkowo usunięte. Zalecanym rozwiązaniem będzie systematyczne tworzenie kopii elektronicznych dokumentów i przechowywanie ich na zapasowym nośniku danych.